[Hu-NVDA] kérdés az Eszter hanggal kapcsolatban

Kovács Ferenc kovacs.feri26 at gmail.com
2012. Jún. 9., Szo, 11:32:32 CEST

Sziasztok!

Tibi; Vagy az Nvda menüjében a beszéd panelen tudod változtatni, ha a
változat részhez tabozol itt a le-fel nyíllal lehet eszközölnia
változtatást, majd igengombbal véglegesíteni.

Vagy, pedig simán bárhol tartózkodva a Windows-ban az Nvda + Control +
nyilakkal:

Itt a jobbra-balra nyíllal megkeresed a megváltoztatni kívánt
paramétert, jelen esetben a változatot, itt le-fel nyíllal kiválasztod
a beállítani kívánt paramétert, (Compact Standard stb) ekkor nem kell
semmi igengomb, hanem ha az nvda menüben az általános beállítások
panelen bejelölted a beállítások elmentése kilépéskor jelölőnégyzetet,
akkor a beállított paramétert nem fogja elfelejteni.

Remélem tudtam segíteni, kérlek javítsatok, ha valamit rosszul írtam volna...

--
Üdvözlettel: Kovács Ferenc

***

"Az ellenségednek megbocsátás,