[Hu-NVDA] Kérdés nvda és thunderbirdel kapcsolatban.

Szmolár Viktória szmolarviki at gmail.com
2013. Aug. 1., Cs, 14:36:49 CEST

Sziasztok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy amikor legutóbb frissített
a thunderbird visszarendezte az oszlopokat az eredeti kinézetükre.
Legalább is én frissítésre tippelek, hogy elfelejtette.

A levél feladóját, majd a tárgyat és végül a dátumot szeretném látni.

A kérdésem pedig: hogy nvda-val valahogy be tudom ezt thunderdbirdben
állítani?

Tudom, hogy odébb kellene húznom, hogy más legyen a sorrend, de nem
tudom az nvda tud-e ilyet.

A válaszotokat és segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!

Üdvözlettel: Viki