[Hu-NVDA] Kérdés nvda és thunderbirdel kapcsolatban.

Szabó Gábor szabogabor at index.hu
2013. Aug. 1., Cs, 18:13:52 CEST

Sziasztok!

Viki, én erre a problémára eddig még nem találtam más megoldást, mint
azt, hogy az egérmutatóval ráállsz az oszlopfejlécben a feladó részre,
lenyomod és nyomva tartod a bal egérgombot, aztán húzod egy pár centit
balra. Ha jól csináltad, akkor átteszi a feladót a tárgy elé. Én ezt
csak hagyományos egérrel tudtam eddig megcsinálni, kicsit kell vele
kísérletezni, de annyira nem gáz. Keresgéltem már, hogy menüből be
lehet-e valahogy állítani, de nem találtam meg. És lehet, hogy az NVDA
kurzoraival is össze lehet valahogy bűvészkedni, de mivel nincs rá
szükség rendszeresen, én nem vettem magamnak a fáradságot, hogy megfejtsem.

Szép napot!

Gábor