[Hu-NVDA] Segítségkérés iso file konvertálásával kapcsolatban.

Szmolár Viktória szmolarviki at gmail.com
2013. Május. 12., V, 10:09:18 CEST

Sziasztok!

Lehet már a listán volt ez téma amiben kérnék segítséget, de ha volt is
nem volt rá szükségem.

Egy iso fileot szeretnék átkonvertálni aviba.

Keresgélve google barátunkkal azt olvastam, hogyha virtuális meghajtóba
azaz a daemontoolsba betesszük a fileot, állítólag a format factoryval
is át lehet konvertálni.

Sajnos ez nekem nem sikerült, mert sehogy sem tudtam rá venni a progit,
hogy átrakja.

Tudtok valamilyen programot javasolni, ami nvda-val működik?

Válaszotokat és segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!

Üdvözlettel: Viki