[Hu-NVDA] nyelvváltás?

Varga Péter vpeti86 at gmail.com
2014. Jan. 29., Sze, 17:13:03 CET

A legegyszerűbb, ha több szintetizátort használsz, pl espeakot és
vocalizert. Ebben az esetben inzert + kontrol + s-sel tudsz váltani a
beszédszintetizátorok között. Hasonló képen mint a Jaws-ban.
Ha a Vocalizert használod, akkor szerencsére sok honlapnál az orosz
szöveget oroszul, az angolt angolul fogja olvasni.Ennek én annyira
örülök
Azonos beszédszintetizátornál, hogy a menün kívül lehet-e váltani azt
nem tudom. Ez engem is érdekel.