[Hu-NVDA] Az nvda és a 6.22-es skype.

Fruzsina Gyöngyösi gyongyosi.fruzsina at gmail.com
2014. Nov. 15., Szo, 15:35:30 CET

Sziasztok listások!
Ha már skype:
Eddig minden zökkenő mentesen működött, de tegnap óta az az üzenet
fogad bejelentkezési kisérletem után, hogy skype nem tudott
kapcsolatot létesíteni.
Miért lehet ez?
Próbáltam le szedni és vissza tenni a hat kilencest, probléma ugyan
ez, program frissítésre pedig annyit ír, hogy leg újabb skype van
fenn...
Vezérlő pultban pedig hat kilencest ír...
Nvda-val is ez a gond fenn áll és jawsal is egyaránt, az internet
viszont rendesen működik...
Bocsi, hogy ide írtam!
Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!
Fruzsi