[Hu-NVDA] Megjelent az NVDA 2015.1

Aron Ocsvari oaron at nvda.hu
2015. Feb. 23., H, 11:35:24 CET

Kedves Zoltán!
A lapfülek közötti lépkedés az alt +számokkal történik (nekem még 6-os
Skype van fenn, abban ez még működik).
Pontosan milyen billentyűparancsokra vagy kíváncsi? A Skype beépített
parancsaira, vagy azokra amiket az NVDA biztosít?
Az NVDA jelenleg csak az üzenetváltásban történő mozgást segíti elő az
NVDA+kontrol+számok parancs használatával.
     Üdv: Áron