[Hu-NVDA] Megjelent az NVDA 2015.4

Dr. Simon Gergely dr.simon.gergely at gmail.com
2015. Nov. 24., K, 17:24:27 CET

Sziasztok!
Nem akarok hülyeséget írni, de eleve az már biztosan jelentős dolog,
hogy a bejelentkező képernyőn megnyomva a könnyű kezelés gombot,
aktiválható az nvda. Hogy van-e forrógomb, amivel a központon keresztül
automatikusan indítható lenne, nem tudom. Ebben a tekintetben azért a
telefonok kicsit megelőzik a pc-ket.

s.geri