[Hu-NVDA] Megjelent az NVDA 2015.4

Baranyai405 baranyai405 at gmail.com
2015. Nov. 24., K, 23:29:25 CET

Sziasztok!

Gyakorlatilag az osztott.com faék egyszerűségű oldal, egyedüli bibije az,
hoy a három egyébként használatos gombot elfelejtették feliratozni, de ez
legyen a legnagyobb baja. IE általában nem szokta mondani, hogy hol tart,
még azt sem ha befejezte a feltöltést. Én onnan tudom, hogy a fájl név és
méret után már csak egy gomb van a kuka és nem kettő a feltöltés és a kuka.

Gyuri