[Hu-NVDA] Win 10 Posta

Tóth Zoltán tzolcsi71 at gmail.com
2017. Május. 24., Sze, 20:15:01 CEST

Sziasztok!
Mindenben meg tudom Viktort erősíteni, nálam is működik a posta ugyan ezekkel a beállításokkal, főleg a legújabb frissítő csomag telepítése óta, de az nvda is egyre jobban kezeli. Tanultam is, mert a controll r funkciót hiányoltam is, régebben nem működött, mindig megnyomtam a menüben a válasz gombot válaszoláskor, így válaszoltam, de örülök, hogy működik a régi módszer, és köszönöm, mint, ahogy minden segítséget a kérdéseimre.
Üdv mindenkinek:
Zoli